Memaparkan catatan dengan label Produk Pilihanku. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Produk Pilihanku. Papar semua catatan

Khamis, 31 Mac 2011

My Victoria Secret series...

Aduh!!! my body mist (VS) dah nak habis nie....kat mana nak beli nie? hari tu aku borong kat KLIA airport...murah ko.....RM48 je sebotol...kalau yang tak berapa famous tu lagi le kurang harge nye.....Aku bukan le kedekut, cuma kalau boleh dapat harga murah lagi bagus kan...berjimat kata orang...tapi still nak berbelanja...

Susah tul nak cari VS series kat KL nie....kalau ada pun kat "THE CURVE" and "Wangsa Walk".....rasanye kedua2 tempat nie adalah owner yang sama ...Harga kira ok jugak la RM55 sebotol....

Ooooppp lupa , ada lagi satu tempat ..kat AVENUE K....mak datuk mahal giler harga yang diletakkannye...agak-agak la, kot iye pun nak berniaga...RM89 ko....terkejut aku masa nengok hargenye....kat website pun tak le mahal cam tu de.....

Nampaknye kena pergi carik kat Wangsa Walk la , the nearest place from my house....my favourite series are pure seduction, love spell, secret charm, and sweetdream.....this time kalau beli pun hanya beli body mist je kot lotion tak yah le...tak habis-habis lagi dari beli hari tu...

Kena beli 2 botol per series tu nie maklumlah "besfren in da house" pun pakai VS series nie jugak...apa mama dia pakai dia mesti nak jugak....hayooooooo kopak mama sayang.....

Ada series baru tau...tak tersenarai pun kat sini...
Ok....jap2 lagi nak kuar la..nak ikut jommmmmmmmmmmm......

Jumaat, 25 Februari 2011

Pesona Lipstick dari Cosway

Mmg la cantik....siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri.......

Ini lipstick favourite Lulu ye. Walaupun harganye murah tapi sangat cantik dan mesra pengguna tau. Korang boleh cuba beli la harga dia RM15.90. kalau ada promotion harganye akan jauh lebih murah...Code favourite lulu adalah 14029 dan 14028...korang cubalah kalau tak ada member Id boleh pakai lulu punya... Pengguna setia dan adalah marinaismail.blogspot.com dan adindalisa.blogspot.com

Silky Shine Lipstick     4.5g

 
Silky Shine Lipstick drenches lips in luscious colour and alluring shine. Infused with vitamins and essential oils for nourishment and long-lasting moisture, lips become soft and delectable with each application.

Ahad, 20 Februari 2011

Latest Tissot Design

Tissot Baru

Cantik nye suke tissot nie...bila la ko nak kena sambar dengan aku nie. Mahal la RM1500. Discount leh pegi up to 20% je.....

Korang ada tak tempat yang boleh dapat discount lebih dari 20%, kalau ada update Lulu yek...


Thank you uolsss....

Sabtu, 19 Februari 2011

Produk Pilihanku

Korang pakai tak produk Cosway...Lulu pakai produk nie khas untuk pakaian yang lembut2 exspecially tudung....nak maintain quality konon. korang try la...berbaloi-baloi tau..


Delicate Fabric Wash
  • Effectively removes stains, especially protein stains like blood, food and milk, without shrinking, stretching or fading
  • Plant-based laundry additive leaves clothes looking vibrantly new, comfortably soft and static-free
  • Anti-bacterial keeps clothes hygienically sanitised, ideal for washing innerwear and undergarments
  • pH-balanced formula is non-drying to hands, and is safe for washing baby wear
  • Rinses off easily and thoroughly, leaving no residue, thus eliminating any possibility of skin irritation or allergy