Selasa, 29 Mac 2011

Tolong kejutkan Saya!

Aku suke citer nie....

Sepasang suami isteri telah berselisih faham dan tidak bertegur sapa.

Pada suatu malam, si suami telah menulis surata nota...maklum la "Silent War" orang putih cakap...."Tolong kejutkan saya pukul 6.30pagi" dan meletakkan nota tersebut di sisi isterinya yang sedang tidur...(kalau aku sure tak baca..mana la aku nak tahu ada notakan)....

Keesokan harinya...si suami terjaga dari tidur dan mendapati jam di dinding menunjukkan pukul 8.00pagi.(dalam hati suami sambil marah"aduh!!! kacau betul dah lambat nie)... Dia mula terperasan yang disisinye terdapat suatu nota yang bertulis"Bang,bangun Bang.....sudah pukul 6.30 pagi"......Hayooo siapa nak jawab nie...siapa yang salah si suami atau si isteri...

Moral dari citer nie.....kalau bergaduh sekali pun...jangan sampai tak bertegur sapa begitu lama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan