Khamis, 31 Mac 2011

Terima Kasih atas kunjungan korang...

Laman Santai ManjerLuLu adalah nama baru dalam ruangan alam maya.

Terima kasih diatas kunjungan korang ke LSM yang tidak seberapa nie....apa yang ada di ruangan LSM adalah untuk tatapan LSM sendiri dan mereka yang sudi berkongsi kisah sesama LSM.

Bagi mereka yang sudi buat kunjungan di LSM, sudi-sudikanlah meninggalkan jejak seperti comment, menjadi follower dan paling penting sudilah kiranye membawa jari jemari korang ke " Jom Clik Iklan nie".

Untuk membalas jasa baik korang...korang tinggalkan blog url korang dan be follower supaya LSM boleh membuat kunjungan balas seperti apa yang korang lakukan semasa mengunjungi LSM. LSM juga sangat berharap agar korang dapat memperkenalkan kepada kawan-kawan korang tentang LSM ye.

Dari masa ke semasa, LSM akan sentiasa memperbaiki dan majukan ruangan alam maya nie. LSM sangat berminat untuk mengadakan pelbagai contest bulanan dan tahunan sekiranya follower LSM mencecah sasaran. Bagi mereka yang menjadi pemenang, hadiah disediakan..Jadi sokongan dari korang sume amatlah LSM harapkan dan alu2kan.

Sekali lagi ucapan terima kasih yang tak terhingga di atas sokongan dan kunjungan korang ye...jangan lupa setiap dari korang amat bermakna di LSM...jadi jangan lupa menjadi follower, tinggalkan jejak anda ye...Kunjug-mengunjungi adalah amalan kita...insyallah ia tidak akan berhenti dan berterusan selagi kita wujud di alam maya nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan