Ahad, 20 Februari 2011

SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF



Hai Blogger Follower and Frenz,

Segmen dari BEN ASHAARI BLOG sumenye BEST2 tau...Jom la singgah kat sini


SALAM PERKENALAN and SELAMAT DATANG KE LAMAN SANTAI "MANJERLULU"

ManjerLulu adalah blog pertama saya. Saya terpaling untuk menyertai segmen " SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF" adalah untuk mempromosikan ruangan alam maya saya kepada mereka yang ingin berkongsi kisah hiburan,kesihatan,hobi,tip kecantikan, Apa kata and pendapat anda, Bengkel Kecantikan, Motivasi , Majalah dan Produk kegemaranku,mencari personality ManjerLulu, mempromosikan barang2 bisnes kecil-kecilanku,kuiz, teka siapa saya dan apa jua yang boleh dikongsi untuk dimanfaatkan kepada setiap orang yang mengikuti ManjerLulu secara aktif.

Harapan saya agar MANJERLULU Blog mendapat sokongan dari bloger2 berpengalaman dan dapat memberikan tunjuk ajar agar MANJERLULU Blog akan terus aktif dan aktif dari semasa ke semasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan