Ahad, 27 Februari 2011

"Hati kata nak blogging lagi" tapi "Mata kata tidoooooo daaaaa"


Dialog diantara Hati dan Mata..

Hati   : "Eh mata ko nie asyik nak tido je, aku nie masih nak beblog la.....ko boleh sabar tak.

Mata :  "Eh sesuka hati ko je ...mentang-mentang la nama ko hati ....ko ingat aku apa?.

Hati   :  Yela, memang la nama aku hati, tak kan ko tak simpati kat aku....aku nie baru nak belajar beblog ko dah sibuk nak tido.

Mata : Macam la esok ko tak leh sambung...ko nie memang keras hati la..."Hati"

Hati : Aku nie degil bertempat tau...bukan apa...tengah berkobar-kobar nie bagaimana nak menjadi blogger berjaya seperti Mentor aku tu En. Ben Ashaari...Ko ada ke??? cho cite! cho cite!

Mata : Ko mmg suka sakitkan hati aku kan "Hati".......Aku pun ada la "Malas nak citer ahhhaaa.....Aku bagi ko tempoh 10 minit dari sekarang...kalau ko masih berkeras hati.....aku terpaksa la menggunakkan kuasa veto aku kan....

Hati : Oklah....benci tau ko mmg dengki kan...sebab nama ko orang tak banyak sebut....

Mata : Ada aku kisah.....Aku mengantuk laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Hati pun terpaksa mengalah kan macam lagu " Dari kerana Mata ......yang mempunyai kuasa"......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan